Chleb czosnkowy z serem

Witajcie w Nowym Roku ! :) Jak samopoczucie? :)
Dzisiaj zaprezentuję Wam chlebek, który swego czasu wypatrzyłam na tym blogu. Jest to domowa wersja pieczywa czosnkowego ale gwarantuje Wam że o stokroć smaczniejsza :)
Miałam dodać sałatkę z cykorią i torcik serowo-porzeczkowy ale zdjęcia wyszły bardzo słabo.. będę miała nauczkę aby nie robić zdjęć potraw na bloga podczas imprezy Sylwestrowej ;)



SKŁADNIKI:

chleb lub bułka 1 szt
ser żółty 100 g
masło 2 łyżki
czosnek 2 ząbki
sól morska 1 szczypta
pieprz 1 szczypta
szczypiorek do posypania
majonez, ketchup

PRZYGOTOWANIE:

Do miseczki przełożyć masło, przeciśnięty przez praskę czosnek, sól i pieprz. Dokładnie utrzeć wszystkie składniki aby powstała jednolita masa. Chleb ponacinać na 3/4 głębokości po skosie, tak aby powstała kratka. W nacięcia nakładać masło czosnkowe oraz pokrojony w kawałki żółty ser. Nagrzać piekarnik do 180 stopni. Wstawić chleb i zapiekać do rozpuszczenia sera- ok 10 minut. Smacznego:)

Komentarze

  1. Fajny pomysł, pewnie używając taki nie najświeższy chleb lub bułkę przedłużymy mu żywot i do tego wyjdzie coś pysznego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzam się do zrobienia takiego chlebka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie ryzykowała strzelać fot podczas imprezy ;-) A chlebek zapowiada się smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki chlebek robi moja Koleżanka do letniego grilla.
    Smakowity.

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Mam ten chleb w planach wiosennych na rozpoczecie sezonu wiosennego grillowania, to jest genialny pomysł, robiłam go już kilka razy,kuszący niesamowicie, chyba zmienię niedługo plany kulinarne i zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda za oknem zachęca do rozpoczecia sezonu grillowego ;)

      Usuń
  6. strasznie mi się podobają takie chleby! :)
    Nie wiem jak je robicie, ale są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobisz mi taki jak Cię odwiedzę? Wygląda pysznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszności :) kusi mnie taki chlebek od dłuższego czasu ! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego:) uśmiechu na co dzień i dużo radości :)

      Usuń
  9. cieszę się , że przepis się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty