19 października 2015

Płatki owsiane - źródło błonnika, niezrównane o każdej porze dnia. Najczęściej w wersji śniadaniowej, ale tym razem podałam je jako deser po pysznym niedzielnym obiedzie.
Do zrobienia tej owsianki użyłam płatków owsianych orkiszowych, jako dodatki gruszka, banan, wiśnie z konfitury oraz domowa nutella ze śliwek :)



Zainspirowana Qchennymi Małgosi :)

Składniki na jedną pieczoną owsiankę:
50 gr płatków owsianych np. orkiszowych lub zwykłych górskich;
100 ml dowolnego soku np. pomarańczowy;
jedna gruszka (100 gr)
banan
wiśnie
miód lub nutella ze śliwek


Płatki zalewamy na noc sokiem i przykrywamy talerzykiem.
Następnego dnia do płatków dodajemy drobno posiekaną gruszkę (lub zblendowaną) i mieszamy razem. Mase wykładamy do miseczek do zapiekania , dodajemy ulubione dodatki . W moim przypadku banany i wiśnie. Pieczemy 25 minut w temp 180 st.C. Po wyciągnięciu z piekarnika dodać łyżeczkę miodu lub nutelli ze śliwek :)


Smacznego :)

4 komentarze:

Subskrypcja

About me

Moje zdjęcie
Opowiem Wam o swoim życiu, o rodzinie, nawykach żywieniowych. Podpowiem jak dbać o dobre samopoczucie nawet w pochmurne dni. Zdradzę tajemnicę przygotowania idealnego sernika i wiele, wiele innych. Zapraszam :)

Recommended

Popular Posts

Cooperation


Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów


Durszlak.pl


zBLOGowani.pl