18 września 2013

Oglądając ostatnio Masterchef'a naszło mnie na placki ziemniaczane (kto oglądał ten wie) ;) Uważam że moje placki są najlepsze na świecie i na pewno wygrałabym z nimi każdy program kulinarny ;ppp dlatego też podzielę się z Wami tym przepisem :) (Podpatrzyłam go kiedys u p. Ewy Wachowicz i od tego czasu stosuję się do Jej zaleceń. )
Placki są chrupiące, cieniutkie  i mega smaczne :)



Składniki:
8 ziemniaków
1 ząbek czosnku
cebula
5 łyże mąki
garść sera żółtego
2 jajka
1 łyżka jogurtu naturalnego
1 łyżeczka majeranku
sól, pieprz
olej do smażenia

Wykonanie:
Ziemniaki obieramy i ścieramy na grubej tarce. Cebulę obieramy i drobno siekamy. Do ziemniaków dodajemy cebulę, przeciśnięty czosnek, mąkę, jajka, ser żółty. Przyprawiamy do smaku solą, pieprzem i majerankiem, dodajemy łyżeczkę jogurtu naturalnego.
Olej rozgrzewamy na patelni i za pomocą łyżki nakładamy placki z masy ziemniaczanej. Smażymy z obu stron na złoty kolor.

Podajemy z kwaśną śmietaną lub gulaszem wieprzowym.

(W moim przypadku była i śmietana i gulasz ;) - było pysznie :))))


Smacznego

P.S. Jak Wam się podoba "nowy" szablon?

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beznadziejny ten nowy szablon :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Do placków majeranku jeszcze nie dodawałam, muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo.. też ją baardzo lubię! :) ale tej wersji nie znałam, zapisuję i na dniach robię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak świetnie przygotowane placki ziemniaczane:) w tej wersji też jeszcze nie jadłam, ale na pewno takie przyrządzę:)http://martawkuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. ufffff, ulżyło mi jak zobaczyłam ten szablon. We wcześniejszym nie mogłam znaleźć gdzie komentować. Może byłam już zmęczona ale nie mogłam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

About me

Moje zdjęcie
Opowiem Wam o swoim życiu, o rodzinie, nawykach żywieniowych. Podpowiem jak dbać o dobre samopoczucie nawet w pochmurne dni. Zdradzę tajemnicę przygotowania idealnego sernika i wiele, wiele innych. Zapraszam :)

Recommended


Popular Posts

Cooperation


Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów


Durszlak.pl


zBLOGowani.pl