Szybkie pyszne sobotnie śniadanie :)

W sobote obudziłam się o 6 rano (mąż wychodzil do pracy, córeczka chciała się bawić ) i miałam ochote na pyszną a'la wiosenna sałatkę :)

Przepis jest bajecznie prosty ale nie zawsze jest czas aby przyrządzić taką sałatkę w ciągu tygodnia pracy.


Składniki:
3 pomidory
1 ogórek
kilka rzodkiewek
jajko (ugotowane na twardo)
jogurt naturalny
sól, pieprz

Przygotowanie:
Pomidory obrać ze skórki (sparzyć) . Wszystkie składniki pokroić w kosteczkę, zalać jogurtem naturalnym (w zależności od upodobania, można dodać smietany, ale z jogurtem jest o wiele zdrowiej).
Przyprawić do smaku.
i voila :)




Z racji tego że wstałam wcześnie a w piątek przygotowałam sobie ciasto chlebowe, upiekłam także pyszną chrupiącą bagietkę :) Było pysznie :)

Staram się przygotowywać jak najczęściej tego typu sałatki, ponieważ są zdrowe, pożywne i moja 2,5 letnia córeczka wprost je uwielbia. Zawsze siedzi na blacie kuchennym i pomaga mi mieszać i kosztować :)
Ech :)

Miłego dnia :)



Komentarze

  1. Pyszne śniadanie i pyszna bagietka!
    Jeżeli będziesz maiła ochotę,to następnym razem zaproszę Cię do wspólnego pieczenia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Marzy mi się takie lekkie śniadanko, nie mówiąc już o tym, że marzy mi sie sobota :) heheh

    OdpowiedzUsuń
  3. ech:) komu sie nie marzy:) i zeby tylko podatków nie trzeba było placić i byłoby cudownie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty