Śniadaniowo

Dzisiaj na szybko aczkolwiek bardzo smacznie. Oliwka nie mogła dziś spać, rzucała się po łóżku , co chwilkę przychodziła do nas żeby ją przytulić, jakaś taka niespokojna była.. dlatego rano (po nocy częściowo przespanej) musiałam się jakoś wynagrodzić (za mój trud i cierpliwość ;p ) naszła mnie ochota na naleśniki. Przepisu nie podaje bo każdy ma jakiś swój sprawdzony , ja mam dwie receptury które stosuję najczęściej :)
Małej oczka się uśmiechały na widok naszego dzisiejszego śniadania , oczywiście Jej porcyjka była zdecydowanie mniejsza, aczkolwiek domagała się dokładki :D. Nie co dzień robimy takie wymyślne śniadanko. Przeważnie są to kanapeczki, jajecznica lub zupa mleczna.
Może macie jakieś fajne pomysły na szybkie i smaczne śniadanie dla dziecka ? :)



 Naleśniki z dzemem jabłkowym, Monte, bitą śmietaną i winogronami.

Pozdrawiamy :)

P.S. Na zdjęciach może nie wygląda tak szałowo ale 'dzem jabłkowy"  jest przepyszny. Całe jabłka z łupkami blendujemy, dodajemy odrobinę cukru waniliowego , względnie cynamonu i mamy pyszny dzemik do naleśników.


Smacznego.

Komentarze

  1. Nie przychodzi mi nic do głowy, bo naleśniki to śniadanie idealne ;) i obiad, i kolacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takie naleśniki jem raczej na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj musiało być pysznie, takie śniadanie nie jedno serce by podbiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie poranne rozpusty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na miłe rozpoczęcie dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. oo.. naleśniki z rana-mega dobry humor i dzień musiałaś mieć po nich :D
    Nie wiem, ile lat ma mała, ale może jakieś puddingi z kaszy manny lub jaglanej? Albo zmiksowane owocki+jogurt+chrupki?
    Tudzież kanapeczki śmieszne, albo raczki z parówek, sałatki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepyszcznie wyglądają, ostatnio robiłam naleśniki to zrobiły mi się strasznie grube i trochę podpalone :P
    Zachęcam do komentowania i obserwowania www.fearlovee.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty