Surimi



Witam, po dłuższej nieobecności.
Chociaż po ilości komentarzy , a raczej ich braku , wnioskuje że nikt nie tesknił ;) to jednak blog jest mój i moge sobie z nim robić co mi się żywnie podoba ;)

Zrobiłam ostatnio sałatke z surimi, - paluszki krabowe , które z krabami nie mają zbyt dużego związku.

Wczesniej robiłam zawsze wersję podstawową tj.:
surimi, kukurydza, ananas, seler naciowy, majonez.

Tym razem zrobiłam coś innego, co bardzo posmakowało mojemu mężowi,
(szczerze byłam zaskoczona bo wg mnie sałatka byla po prostu udana , a On sie nią zachwycał ) ;)

 Podaje przepis:

Składniki:
  • makaron ryżowy nitki – 100 g    lub słoik selera
  • paluszki krabowe
  • ogórek korniszon -2 szt
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 jajka
  • pół małej cebuli
  • puszka kukurydzy
  • 2 łyżki majonezu
  • kilka gałązek świeżej natki pietruszki
  • sól i pieprz
Jeżeli chodzi o makaron to należy do włożyć do głębokiej miski, posolić, zalać wrzątkiem i przykryć. Odcedzić po ok 5 minutach i posiekać. 
W przypadku selera odcedzić i pokroić.

Paluszki krabowe i ogórki pokroić.

Cebulka w małą kostkę.
Rozgnieść ząbek czosnku.
Kukurydzę odcedzić.
Jajka ugotowane pokroić w kostkę
Połączyć składniki.

Dodać posiekaną natkę pietruszki (dużo), majonez, sól, pieprz. Wymieszać :)
i.... 

cieszyć się smakiem sałatki :)


Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty