Kremowy pasztet z kurczaka KUCHNIA FIT KONRAD GACA

Kilka dni temu stałam się szczęśliwym nabywcą książki pana Konrada. Jest w Niej cała masa fajnych przepisów na lekkie, zdrowe dania. Co ciekawego, w składnikach do poszczególnych potraw nie znajdziemy ani grama soli. Pysznie, zdrowo i kolorowo.


Składniki:
pierś kurczaka 200g
jajka 2szt
marchew 150g
żurawina 10g
skórka z cytryny 0,5 łyżeczki
tymianek
mieszanka sałat 80g
oliwa z oliwek

Wykonanie:
Kurczaka i marchewkę gotujemy do miękkości i miksujemy do uzyskania konsystencji masy. Dodajemy tymianek, żółtka z 2 jajek, żurawinę, skórkę z cytryny i dokładnie mieszamy. Z pozostałych białek ubijamy pianę i bardzo delikatnie mieszamy ją z masą, Wykładamy całość do keksówki i pieczemy w temp. 180C przez około 50 minut. Podajemy z mieszanką sałat polaną oliwą z oliwek.




Serdecznie polecam. Naprawdę warto wypróbować. 

Na koniec jeszcze najnowsze zdjęcia Oliwki i Kacperka :) Słoneczka moje rosna jak na drożdzach. :) Kacperek już się bierze do siadania szalony :)





Pozdrawiamy :)

Komentarze

  1. Pasztet pysznie się zapowiada :) Dzieciaczki słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis świetny, wykorzystam chętnie, zamiast marchewki dodam seler, bo marchew ma wysoki indeks glikemiczny, a skoro sie katuję dietą bezsolną, to musze też uważać na składniki.
    Kacperkowi towarzyszyłam, gdy jeszcze go nosiłaś pod sercem, miło widzieć takie zdrowe, radosne dzieci. Życzę Ci wiele satysfakcji z prowadzenia ślicznej parki przez dzieciństwo do dorosłości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. o, ja też w tym tygodniu zrobię pasztecik! zmotywowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam ksiazke Konrada Gacy, wedlug mnie jest swietna. Kazdy znajdzie cos dla siebie i nie sa to monotonne przepisy a wrecz przeciwnie, bardzo ciekawe. I nie wygladaja jak dietetyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu zabrać się za domowy pasztet, bo kusi!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty