Ogłoszenie na Facebooku...

Cześć,
Dzisiaj w nieco innym temacie ale muszę poruszyć pewien problem, ponieważ ściska mnie gdy widzę jak znajomi wrzucają setki zdjęć swoich dzieci jak również własnych zdjęć często w dość prowokujących pozach do sieci.
Popularny serwis 'facebook' jest pełen róznych grup i mniej lub bardziej pomysłowych osób.
Opowiem Wam co przydarzyło mi się zaledwie w przeciągu dwóch ostatnich dni.

Niektórzy znają mnie lepiej, inni gorzej.
Szczęśliwie finansowo dajemy radę, aczkolwiek szukam aktualnie zajęcia na 1/2 etatu . Po przeanalizowaniu ofert dostepnych na rynku, zamieściłam w tej sprawie własne ogłoszenie. Zwykłe, normalne, : wiek, doświadczenie, oczekiwania itp.
Pierwszego dnia zgłosiło się kilka osób od call center , praca 24/h itp.. warunki niewolnicze, placa ponizej krytyki. Następnie przyszedł czas na MLM, piramidy finansowe, byłam w szoku, że ludzie naprawde się tym jaraja...
Kolejna propozycja - wypełnianie ankiet . Ok, może być, od czasu do czasu coś wypełnię, ale to nadal nie jest to czego szukam...
Reklamy na blogu/stronie. - ok... -zachecam do klikania :)

Po kilku godzinach odbierania głupich wiadomości w sprawie 'ofert pracy', dostałam ofertę, która zwaliła mnie z nóg.
Taka rozmowa:
- ON : a moze FwB?
- JA : tzn?
- ON : Dyskretne spotkania sponsorowane.
- JA : ? Co? Nie rozumiem.
- ON: Szukam dziewczyny do tzw. stałego układu. Mam na mysli sponsoring.
- JA : No zaraz padnę... Nie interesuje mnie tego typu praca.
- ON: Ok, jakbys zmieniła zdanie to pisz śmiało.
- JA : Nie . Raczej maz nie bylby zadowolony :D
- ON: Maż nie musi o niczym wiedzieć. Nawet wskazane zeby nie wiedział. Moja zona tez sie nie dowie.
: JA..... szok i niedowierzanie....

Byłam w tak ogromnym szoku, że napisałam do mojej przyjaciółki o co kaman????!!
A ona na to, że tez juz takie oferty dostawała.... MATKO WTF!!!
Wieczorem pośmialiśmy z tej sytuacji z mężem, ale rano od nowa...
OD KOLEJNEGO GOSCIA

ON: Hey szukasz pracy?
JA: Tak
ON: Moze zainteresuje Cie moja propozycja, szukam dziewczyny ktora chce sobie dorobic, nie ma co owijac w bawelne, chodzi o ........ przy kamerkach razem ze mną. Zarobek ..........Wszystko anonimowe....

Nie podam tu wszystkich informacji, bo nie nadają się na forum ale nie moge w to uwierzyc.
Wiem, sprawy 'dorosłych' ze tak to ładnie ujmę , nakręcają życie i pomimo tego ze mam 29 lat, nadal oburza mnie takie zachowanie. Ten caly poped... Bez granic ....
Gdzie sa granice??? Wszystko mozna kupić??? Ja tylko chcialam dorobic do budzetu, ale nie w ten sposob...
Moja irytacja siegnela zenitu. Serio...

Post zaczełam od problemu umieszczania zdjec na portalach, o niezdrowych ilosciach informacji na swoj temat na facebook'u itp...
Zawsze zwracam na to uwage i chronie prywatnosc swoja i mojej rodziny. Na moim prywatnym profilu wstawilam jedno zdjecie i jedno ogloszenie na grupie z ofertami pracy. Tyle mi wystarczyło.

Nie wiem na ile mam wplyw na moich czytelnikow, ale prosze Was, dbajcie o swoja prywatnosc i prywatnosc waszych dzieci bo nie wiecie gdzie czai sie idiota, który chetnie wykorzysta te informacje dla swoich korzyści.

Dodam tylko, że jeden z tych 'panów' jest w grupie " wszystko dla mam i dzieci" ...
Uwazajcie...
Pozdrawiam.

Komentarze

  1. Jezus, na prawdę trafiłaś na takie oferty? :O Matko i córko!
    ja nigdy, nawet nie pomyślałam, że ludzie są, aż tak bezpośredni :O

    Mimo wszystko.. Dużo dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skad ja to znam. Mialam propozycje na wyjazdy na tlumaczenie, tylko wszystko brzmialo bardzo dwuznacznie i do konca nie wiem o co chodzilo. Jak zrezygnowalam z tej oferty pan chcial sie umowic prywatnie. Moze juz lepiej jak bezposrednio mowia, bo ja jestem dosc naiwna :-))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogłoszenia na facebooku niestety mają zbyt mały zasięg organiczny więc mogą być troszkę nieskuteczne. Warto rozważyć wprowadzenie reklamy na facebooku taką jak oferuje https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku bo tylko w tym przypadku będziemy mogli mówić o skutecznych działaniach reklamowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. W przypadku ogłoszeń na Facebooku warto w nim jest pisać bardzo istotne rzeczy np. na temat naszej firmy. Wiem, że http://tearsofjoy.pl/ z pewnością robi bardzo fajne i zarazem nieszablonowe reklamy w social mediach. Sprawdziłam to na własnej skórze i moim sklepie internetowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy się na social mediach nie reklamowałam, ale w sumie dość sporo innych reklam mnie zalewa. Ja swoją firmę najchętniej reklamuję poprzez marketing SMS https://www.cashbill.pl/blog/uslugi-gsm/praktyczne-zastosowanie-marketingu-sms/ no i muszę powiedzieć, że wszystko sprawdza się naprawdę nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że właśnie social media są dość często wybierane jako kanał skutecznych działań marketingowych. Świetnie także na stronie https://www.ppportal.pl/strategia-w-social-mediach-jak-ja-przygotowac/ przedstawiono to jak należy ułożyć dobrą strategię do tych działań.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak naprawdę kiedy chodzi o kwestie związane z reklamą czy ogłoszeniami w social mediach to ja również uważam, że kanał YouTube jest świetną sprawą. Tym bardziej, że właśnie w artykule https://content-manager.pl/kanal-na-youtube-jak-go-prowadzic-by-osiagnac-sukces/ zostało opisane to w jaki sposób należy go prowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno samo korzystanie z social mediów w ramach reklamy jest świetną sprawą. Jak dla mnie również bardzo ciekawie na stronie https://makowonline.pl/jak-stworzyc-video-ktore-bedzie-viralem/ opisano to jak stworzyć video aby stało się viralem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty